کـــــافـــــی نـت صــــــــــدف

کـــــافـــــی نـت صــــــــــدف
خـــــدمــــات ایـنـتـــــــرنــــتی صـــــــدف 

سیستم رهگیری مرسولات پستی
شرکت پست

علمی کاربردی

سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج

سایت سنجش

معاونت سنجش وپذیرش دانشگاه آزاد اسلامی

سنجش آموزش پزشکی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان

فیش حقوقی فرهنگیان

سامانه جامع مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان

صندوق بازنشستگی کشور

سامانه آزمون های ادواری ،صنعت ساختمان و تفاهم نامه

سامانه یکپارچه تامین اجتماعی

سامانه فاخر

سازمان حج و زیارت

سامانه استعلام یارانه نقدی

دانشگاه فرهنگیان

سامانه مشاهده سوابق

سامانه درخواست فرآورده های نفتی

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان (لبیک)

دانشگاه فنی و حرفه ای

سامانه ثبت و اسناد املاک کشور

 سامانه فیش و احکام مستمری

پایگاه اصلاع رسانی کتابخانه های کشور

 سازمان اسناد و کتایخانه ملی جمهوری اسلامی ایران

سامانه نوبت دهی اینترنتی مراکز درمانی

ثبت نام اینترنتی اهدای عضو بدن

مرکز آمار ایران

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی

سایت ثبت نام بیمه سلامت

 



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت9:16---11 اسفند 1393
سلام.بی وفا منم یا تو داداشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای خدا دیگ به دیگ میگه روت سیاه
حالا چی شده ک یادی از من بی وفا کردی؟
پاسخ: کجایی با معرفت دستت درد نکنه من شدم دیگ


asena
ساعت12:10---23 دی 1393
سلام.ممنون ب وبم سر زدی
امتحان داشتم نشد بیام .
پاسخ:خواهش میکنم ساعت 3 منتظرتم


مائده
ساعت12:03---21 دی 1393
سلام خیلی شرمندم ببخشید ی کاره فوری برام پیش اومد. ثبت ناممم نیمه کاره شد. ولی مرسی از راهنمایی و لطفت. اخه تازگیا توی دفتر پیشخوان مشغول کار شدم. بازم مرسی از لطفتو شرمنده
پاسخ:سلام مائده جان خواهش میکنم عه چه خوب میتونم از تجربیاتت استفاده کنم


مائده
ساعت19:29---16 دی 1393
سلام ممنون که بهم سر زدی
پاسخ:خواهش میکنم


مهرنوش
ساعت15:42---16 آذر 1393
فاروق مزارزایی وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ فاروق مزارزایی را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com
پاسخ:ممنون مهرنوش جان به وبلاگم سر زدید حتما به وبلاگت سر میزنم


مهرنوش
ساعت9:59---11 آذر 1393
فاروق مزارزایی وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ فاروق مزارزایی را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com
پاسخ:سلام خوبی ممنون نظر لطفته بهم زنگ بزن


نازنین
ساعت16:44---29 آبان 1393
چطوری فاروق مزارزایی
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی فاروق مزارزایی ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
فاروق مزارزایی منتظرتما
پاسخ:سلام بهم زنگ بزن 09367452052 کارت دارم


*سوها استار*
ساعت12:33---17 آبان 1393
سلاممممممممممممممم
پاسخ:سلام خوبی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 17 آبان 1398برچسب:, ] [ 8:23 ] [ فاروق مزارزایی ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

کد بارش ستاره و قلب